تجلی پاسخگویی بیواسطه در میز خدمت بهزیستی اصفهان
همزمان با فرارسیدن ماه پربرکت رجب، اداره کل بهزیستی استان اصفهان در چارچوب برنامههای توسعه تعاملات مردمی، میز خدمت و گفتوگوی مستقیم مدیرکل با مراجعان را برگزار کرد تا زمینه ارتقای پاسخگویی، تکریم...
به گزارش اصفهان رسانه همزمان با آغاز ماه پرفضیلت رجب، اداره کل بهزیستی استان با رویکرد تقویت ارتباط مستقیم و بیواسطه با جامعه هدف، برنامه هفتگی «گفتگوی مدیرکل» و «برپایی میز خدمت» را در روزهای دوشنبه برگزار کرد.
این برنامه با حضور مدیرکل بهزیستی استان و جمعی از مدیران و کارشناسان مسئول اجرا شد و طی آن، مراجعهکنندگان ضمن بیان مسائل و درخواستهای خود، پاسخها و راهنماییهای لازم را از سوی مدیران دریافت کردند.
برگزاری این نشست و میز خدمت، با هدف ارتقای سطح پاسخگویی، شفافسازی فرآیندهای اداری و تسهیل دسترسی مددجویان به خدمات، فضایی صمیمی و مسئولانه برای گفتوگوی رو در رو میان مسئولان و شهروندان فراهم آورد.
مدیرکل بهزیستی استان در این دیدار، آغاز ماه رجب را فرصت مناسبی برای تقویت روح خدمتگزاری، جلب رضایت مراجعان و تلاش مضاعف در مسیر تحقق اهداف سازمان دانست و بر استمرار چنین برنامههایی در جهت افزایش امید و اعتماد اجتماعی تأکید کرد.