فرهنگسازی و هوشمندسازی، دو راهبرد اصلی مدیریت مصرف در بخش خانگی و تجاری
مدیرعامل شرکت توانیر با اشاره به نقش تعیینکننده بخش خانگی و تجاری در مدیریت مصرف برق کشور گفت: تمرکز رویداد چهارمین ایدهپردازی انرژی بر این گروه از مشترکان، زمینه آگاهیبخشی عمومی، اصلاح رفتار مصرف...
به گزارش اصفهان رسانه، مصطفی رجبیمشهدی در حاشیه چهارمین رویداد ایدهپردازی انرژی در جمع خبرنگاران، «اطلاعرسانی و فرهنگسازی» را یکی از ارکان اصلی عبور از ناترازی برق عنوان کرد و گفت: مشترکان خانگی و تجاری به دلیل نداشتن دسترسی گسترده به ابزارهای هوشمند، آگاهی کمتری از میزان مصرف و اثر اقدامات اصلاحی دارند. هدف رویداد امسال این بود که نگاه نخبگان، دانشجویان و فعالان حوزه انرژی را به این بخش معطوف کنیم تا ایدههای نو برای مدیریت مصرف ارائه شود.
وی افزود: گسترش کنتورهای هوشمند قطعاً این بخش را رویتپذیرتر و دقیقتر خواهد کرد و مشترکان میتوانند رفاه خود را با کمترین هزینه و بهترین مدیریت ممکن تأمین کنند.