مدیرکل روابطعمومی و امور بینالملل استانداری اصفهان: انتظار استان از بخش خصوصی؛معرفی فرصتهای سرمایهگذاری و امیدآفرینی است
مدیرکل روابطعمومی و امور بینالملل استانداری اصفهان گفت:انتظار استان از بخش خصوصی: معرفی فرصتهای سرمایهگذاری و امیدآفرینی...
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، احسان مشگلانی در نشست با روابط عمومیهای بخش خصوصی استان با محوریت مراکز نوآوری با اشاره به اینکه روابطعمومیها نقطه اتصال و ارتباط مستقیم با مردم هستند، اظهار کرد: روابطعمومی استانداری اصفهان با توجه به نگاه ویژه استاندار، شوراهایی را ایجاد کرد تا همه بتوانند به یکدیگر متصل شوند.
وی افزود: در همین راستا تا کنون سه شورای روابطعمومی برای فرمانداریها، شهرداریها، بخش دولتی و بخش خصوصی برگزار شده است تا بتوانیم به زبان مشترک دراینخصوص برسیم و امروز شاهد حضور ۸۰ شرکت تاثیرگذار بخش خصوصی در این نشست هستیم.
مدیرکل روابطعمومی و امور بینالملل استانداری اصفهان با بیان اینکه هدف ما از برگزاری این سلسله نشست شبکهسازی بین روابطعمومیهای دستگاههای دولتی و غیردولتی است، عنوان کرد: روابطعمومیها باید بتوانند یکی از اثرگذارترین مؤلفهها باشند؛ اگر ما بتوانیم در حوزه ارتباطات شبکهسازی را شکل بدهیم بسیاری از مشکلاتمان رفع میشود چراکه ما یکی از اثرگذارترین ابزارهای ارتباطی با مردم را در اختیار داریم.
وی ادامه داد: برای اینکه بتوانیم بهرهوری را افزایش بدهیم باید با یکدیگر وفاق و همدلی داشته باشیم و اصفهان دوستی را نیز توسعه بدهیم؛ روابطعمومیها باید برای توسعه اصفهان فعالیت و ارتباط مؤثرتر، کیفیتر، شفافتر و دقیقتری را با مردم داشته باشند.
مشگلانی با بیان اینکه مشکلات سرمایهگذاری باید حل شود، خاطرنشان کرد: روابطعمومیها نقش بسیار مهمی در رغبت به کارآفرینی و سرمایهگذاری دارند؛ ساختن تصویر برند و ارتباط با رسانه یکی از راهبردهای مهم روابطعمومیها است و آنها باید با شبکهسازی، امور را با مخاطبان خود به اشتراک بگذارند.
وی با اشاره به همایش فرصت سرمایهگذاری در اصفهان بیان داشت: رویکرد استان، توسعه انرژی خورشیدی و رسیدن به تولید ۳ هزار و ۳۰۰ مگاوات برق است که ما از بخش خصوصی در این زمینه انتظار معرفی فرصتها و اطلاعرسانی در راستای امیدآفرینی را داریم.
مدیرکل روابطعمومی و امور بینالملل استانداری اصفهان افزود: همچنین برگزاری جشنوارههای روابطعمومی در حوزههای مختلف، مشارکت فعال کمیتهها و رتبهبندی روابطعمومیها از دیگر اقدامات این حوزه است.
وی با تاکید بر استفاده از پتانسیل بانوان در این راستا تصریح کرد: در حوزه روابطعمومی باید از حضور جوانان کاربلد و نیز کاربرد هوش مصنوعی بهره برد.
مشگلانی با بیان اینکه مدیران روابطعمومی میتوانند در چگونگی پیوست رسانهای ایده ارائه کنند، افزود: تشکیل این شورا برای سیاستگذاری، سرمایهگذاری انسانی، رسیدن به هدف شرکتها و سودآوری است.
وی با تأکید بر تأثیرگذاری روابطعمومیها در مجموعه خود بیان داشت: روابطعمومیهای شرکتهای خصوصی اثر مستقیم در تأثیر برند و همچنین مدیریت بحران دورن سازمانی و برونسازمانی دارند.
مدیرکل روابطعمومی و امور بینالملل استانداری اصفهان افزود: روابطعمومیها میتوانند در مواقع بحران استانی در کنار هم قرار گرفته در مقابل فضای رسانهای، اخبار صحیح را مخابره کنند؛ باید توجه داشت که مدیریت ناصحیح در مواقع بحرانی اثرات جبرانناپذیری در تصویر برند شرکتها دارد و روابطعمومیها در چنین مواقعی باید درکنار هم بوده و اقدامات صحیح رسانهای انجام دهند.